1 |
Oppfølgingsplan |
Oppfølgingsplanen skal i utgangspunktet ikke vurderes av legen før pasienten kommer til konsultasjon. Det er derfor ikke et krav fra NAV at legen må behandle planen med en gang den mottas, men den bør arkiveres i pasientens journal slik at den er lett synlig når pasienten kommer til konsultasjon. |
2 |
Friskmelding til arbeidsformidling |
Inneholder en kopi av vedtaket om friskmelding til arbeidsformidling som sendes til den sykmeldte.
Bør legges i pasientens mappe i EPJ-systemet (til info) |
3 |
Retur av legeerklæring |
Inneholder en forespørsel om å sende ny legeerklæring. Henvendelsen skal besvares ved å sende inn legeerklæring.
Legen bør gjøres oppmerksom på denne henvendelsen straks den kommer inn i systemet. |
4 |
Avlysning dialogmøte |
Inneholder informasjon om at et dialogmøte det tidligere er innkalt til nå er avlyst.
Legen bør gjøres oppmerksom på denne henvendelsen straks den kommer inn i systemet. |
5 |
Unntak dialogmøte |
Inneholder informasjon om at det er gjort unntak fra kravet om å avholde dialogmøte for langtidssykmeldte.
Bør legges i pasientens mappe i EPJ-systemet (til info) |
6 |
Tilbakemelding fra NAV |
Tilbakemelding fra saksbehandler i NAV på en tidligere henvendelse fra lege til NAV .
Legen bør gjøres oppmerksom på denne henvendelsen straks den kommer inn i systemet. |
8 |
Melding fra NAV |
Andre meldinger fra NAV som kan være generert automatisk.
Legen bør gjøres oppmerksom på denne henvendelsen straks den kommer inn i systemet. |
9 |
Informasjon fra NAV |
Annen informasjon fra NAV som bør legges i pasientens mappe i EPJ-systemet (til info) |